fredag 6. mars 2009

Siden sist...


- Har jeg vært i Egypt

- Har pappa har spist yoghurt for første gang i sitt liv

- Har jeg oppdaget at mitt vanntette kamera ikke tålte vann

- Har jeg bare hatt lyst til å dø tre ganger

- Har jeg stått på langrenn og likt det

- Siklet cirka atten ganger over "Ungkaren"

- Har jeg lastet ned Askepott og er nå oppe i 34 %

- Har jeg falt for MGMT

- Har jeg prøvd å blogge fem ganger, men ikke fått det til

- Har Lars tatt dataladeren og hatten min

- Har jeg fått tilbake dataladeren min mot at Lars fikk beholde hatten

- Har jeg brukt en gul topp



Jeg kunne spicet dette innlegget med noen fine bilder av fisker, skiløyper eller fulle barn, men som sagt valgte det forbanna drittkameraet seg for å dø, så i stedet får dere dette:
BRENN I HELVETE!


Ingen kommentarer: