torsdag 26. mars 2009

Evolusjon

Siden sist har noe veldig forunderlig skjedd. Jeg har blitt mer eller mindre lykkelig. Det kan ha noe med at Kaizers snart kommer med nytt album, det kan ha noe med at solen har begynt å vise seg i mer enn en halv time om dagen, det kan ha noe med at jeg har tilbragt store deler av min tid til å se på David & Goliath-tees, det kan ha noe med at jeg fikk 5- på matteprøven og det kan ha noe med at jeg endelig fikk se en av de djevelske barna med rullesko tryne så lang krapylet var rett foran fiskedisken min.

Følgene er hvertfall at jeg spiller "Arne" fremfor "Vi Krangler" av Postgirobygget, og "Tokyo Ice Til Clementine" spilles hyppigere enn "Evig Pint". I tillegg har jeg lagt til meg en uvane av å smile. Jeg gruer meg bare til den dagen jeg i en alder av førti forbanner dagen jeg ble lykkelig (og ikke apatisk, giddeløs eller folkkjære care som jeg hittil har vært) siden jeg da vil være en eier av masse smilerynker, som vi alle vet ikker er smilerynker, men bare rynker, men frem til da har jeg tenkt til å være lykkelig. Som du allerede kanskje nå har skjønt har jeg også blitt naiv som en følge av lykkeligheten som har truffet meg, for vi vet alle at livet er kjipt og at verden er ond.

Men rettferdigheten har foreløpig seiret. Jeg nevner i fleng Berit Thorstensen (Dødens gård-dama) har fått sin straff, Pirate Bay lever enda, Britney Spears ar fått tilbake barna og jeg har fått syklet til skolen i kjole.


©David&Goliath

Vil du og bli lykkelig? http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=HMT&page=2&

1 kommentar:

Anne Karine sa...

Det er kritikkverdig at du ikke tenker på ringvirkningene av denne klissete lykkefølelsen din. Sjokkskader er bare å forvente når du er så ubetenksom at du sender meg melding som avsluttes med smilefjes. Nei jente, la Evig pint ljome ut av øreproppene dine! Det kler deg.