søndag 29. mars 2009

Bring it on, karma!

Høyere krefter ønsker tydeligvis ikke at jeg skal være lykkelig. Torsdagkveld falt nemlig denne hvite grusomheten ned fra himmelen, og på fredag ettermiddag steg satan opp gjennom gulvet på Copp Mega i form av roast beef-tilbud. Så ett par gjennom bløte/frosne ballerina sko og 125 kilo oppskjært roast beef (eller rosjbiff som allmennheten liker å si) senere har jeg blitt klok av skade. Karma prøver å klapse til meg for å slå litt fornuft inn. Kanskje jeg ødelegger den kosmiske balansen ved å gå fra å være en evig pessimist til et smilended fjols. Men Karma, du vinner ikke dette slaget. Jeg fant fjernkontrollen til stereoanlegget mitt i dag, jeg slipper å ta buss til Fredrikstad i dag og solen skinner, så jeg er fremdeles, vel la meg bare sitere Herr Arne Hurlen "-jeg har aldri, aldri vært så lykkelig, så lykkelig som nå".

Ikke engang det her kan dra meg ned


2 kommentarer:

Anne Karine sa...

Hvorfor beveger ikke Jan-Thomas seg? For mye botox?

Kristine sa...

Haha, meget mulig.