søndag 26. oktober 2008

Ukeslutt

Nok en helg har passert, og jeg har vært like effektiv som alltid. Jeg skulle både male på rommet, skrive nynorskstil, jobbe videre med hjemmesiden, pugge til matteprøve, gjøre historie- og tysklekser og trene både fredag, lørdag og søndag. Vel, jeg har i hvert fall ordnet litt på hjemmesiden. Jeg er så flink!



Sannheten er at det er min mors skyld. Det var hun som spurte om jeg ville være med på shopping i Sverige i dag. Med tanke på at jeg har 3 kroner og 29 øre på kontoen og shoppingabstinenser, var det som å tilby tequila til en tørrlagt alkis. Jeg ble hvert fall et par støvletter, et par bukser og noen lamper rikere.



Nå er jeg god og mett på wok og is, og føler meg feit og jævlig. Hei og velkommen dobbelthake. Yippi-ka-yeay!


Jeg er så sexy at det gjør vondt

3 kommentarer:

Mette sa...

Haha! Pobracilla! No tienes dinero pero compras cosas anyway! :D

Gleder meg til å se din splitter nye dobbelrhake på mandag, can't wait! =)

Kristine sa...

SLUTT MED SPANSKEN!

De er dritsexy!

Anne Karine sa...

Haha, den om shopping, alkis og tequila var le-høyt-materiale.