tirsdag 14. oktober 2008

Nå går det på helsa løs

Nå har det seg slik at IT-læreren min vil at jeg skal være kreativ. Kreativ og realfag skjærer i mine ører. Realfag bare er sånn, og kreativitet er tabu, men nå skal kreativiteten flomme i strier, strømmer og noen små elver også. Vi skal lage hjemmeside for noe, men jeg vet ikke hva. Det beste jeg har kommet på til nå er om Sims, så du kan si jeg sliter. Jeg leker også med tanken på å lage en liten ikkepedia, men det betyr ekstremt mye tekstforfatting, og er jeg interessert i det? Nei, ikke veldig. Så føl dere frie til å komme med gode forslag til hva jeg kan nerde om.

Jeg vil heller ikke nekte den som kommer og spør om å massere nakken min. Den er nemlig en eneste stor knute, og jeg har dermed vondt i hodet, konstant. Ikke bare er det uheldig å ha hodepine dag ut og dag inn på grunn av det fysiske ubehaget, som hypokonder går jeg selvfølgelig rundt og frykter at det enten er hjernesvulst eller hjerneslag, så jeg er nokså psykisk nedbrutt for tiden også. Hadde det ikke vært for at gubben kommer på TV3 halv ti på torsdag hadde jeg kastet inn håndkleet for evigheter siden.

4 kommentarer:

Anne Karine sa...

Nå har Lene og jeg tatt oss 5 minutter fri fra antropologilidelsen, for å lage en liste over mulige hjemmesidetemaer:

- Lene
- Krigsmaskiner
- Nynorsk og gym, siden vi ikke har noen av delene.
- Fysisk aktivitet, siden vi begge misliker det sterkt.
- Hvordan det er å være hypokonder
- Kollektivtrafikk i Indre
- Skattelistene
- Karita Bekkemellemm
- Knut Hamsun
- Ak
- Hvorfor Sigrid Undset aldri skulle vært født
- High School Musical
- Hvit te

wuunderbaum sa...

haha. du er vittig.
og jeg kommer ikke over at du fortsatt spiller sims. jeg slutta å være hekta på det i syvende klasse. men blir en kul hjemmeside likevel, gå for sims.

Kristine sa...

Bliss: Jeg spiller ikke Sims, jeg lever det. Du spilte dessuten Sims 1, og det kan ikke sammenlignes med Sims 2. Personlig synes jeg at jeg er ekstremt vittig.

AK og Lene: Forslagene deres ble nedstemt. Jeg siterer IT-læreren min: Kollektivtrafikk i Indre. _Det_ gleder jeg meg til å lese om, og IB-shit, det driter jeg i det.

wuunderbaum sa...

beklager skuffelsen, men da jeg skrev "ny gåte-cd", mente jeg at jeg nettopp hadde kjøpt den.
tshawe er mann da.