mandag 6. oktober 2008

Ich heisse Kristine, ich bin dreizehn Jahre alt.

Etter en uke etterlengtet ferie* (*les en uke jobbing) er livet som krigun6 på portal.ovgs.no tilbake. Skolen har m.a.o. staret igjen. Det er nesten litt fasinerende hvordan jeg aldri klarer å gjøre unna skolearbeid når jeg har tid. Hva gjorde jeg på torsdag da jeg hadde fri? Jeg spilte Sims. Hva burde jeg ha gjort? Skrevet tyskoppgave. Så nå sitter jeg her sint på både meg selv, Johann Wolfgang von Goethe og de jævla historikerene. Hvorfor kan vi ikke bare si at gjort er gjort, spist er spist, la oss nå gjøre og spise andre ting.


Stygg var han og

3 kommentarer:

Anne Karine sa...

Du er så herlig at jeg kunne spise DEG. Før du dør må du høre Geir Fosvold om Palin. Eller, Pællin som hun heter her til lands.

wuunderbaum sa...

ja fy faen

Kristine sa...

AK: Pællin er ei spesiell skreppe. Mangt og mye om si om henne.

Bliss: Finnes det egentlig pene tyskere?