søndag 21. september 2008

Tell me why I don't like mondays

I dag har jeg planene klare. De er så klare at jeg har satt de inn i et tidsskjema, i hodet mitt selvfølgelig. Hadde jeg begynt å skrive ned planer, ville jeg vært nødt til å ta en runde eller to med meg selv.

Før planene blir satt til liv skal jeg bare høre litt på den fantastiske sangen, Stormfull Vals av Kaizers Orchestra. Jeg har nemlig endelig tatt meg bryet av å legge over alle sangene mine på skoledataen, så nå kan jeg nyte skjønne toner og Sims i historietimene, som allerede har begynt å gå meg på nervene. HVORFOR MÅ JEG LÆRE HVORDAN URGAMLE MENNESKER LEVDE?! Jeg hater historie.


Nå forlater jeg dere til fordel før den skjønne Janove og hans kompani.

3 kommentarer:

wuunderbaum sa...

haha, jeg ler av bildet ditt

Kristine sa...

Når du sier at du ler av bildet mitt regner jeg med at du ler med meg over innholdet i bildet og ikke av dets upåklagelige teknikk. Mine Paintskills er ville!

wuunderbaum sa...

ja, noe annet ville vært upassende.