torsdag 18. september 2008

Stress

I dag fant jeg ut at jeg har to (2) prøver på mandag! Når og hvor ble det bestemt? Jeg har selvfølgelig valgt å benekte det, og det vil jeg gjøre frem til søndag hvor jeg må nipugge. Hurra til helg!

Helgen byr ikke bare på veiformler og sosiologibegrep, den inneholder også masse EO! Nå tenker du sikkert; Wow, for en nerd! Da tenker jeg: Du aner ikke hva du går glipp av.

Men sånn ellers? Jo, på vei til yoga i dag oppdaget jeg at Hersleth Entrepenør, som byggerut på Glava her i Askim, er veldig oppsatt på å få frem hvor fremkommelige gangveien er selv om de bygger bare se her:



Ikke bare er det mulig for gående og syklister å ferdes her, det er også mulig for all annen trafikk. Er det ikke fantastisk?

Nå må jeg hoppe i dusjen, pakke og helst skulle jeg skrevet en nynorsk også, men you know me, I delay shit!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Blæ. Prøver suger. Hvertfall når de er på mandager. Det er ondskapssfullt å putte prøver på mandager!

Kristine sa...

Jeg er veldig enig med deg der. Spesielt når de hele tiden flytter prøvdagene i forhold til prøveplanen.