søndag 14. september 2008

Fortapt

Dette er altså ikke noe emo-innlegg om hvor grusomt jeg har det og at jeg er ensom, liker blod og kutter meg selv. Jeg hører rett og slett på Fortapt sunget av den vakre stemmen til Geir Zahl, så da ble det tittelen. Jeg er riktignok ensom siden jeg sitter alene på rommet mitt og jeg har kuttet meg, men det var uten vilje og på jobb, men grusomt har jeg det ikke og jeg har egentlig ikke noen personlig oppfatning om blod. Jeg er bare jobb-emo. Random.

Nå sitter jeg sånn her:


Hører på en sang av han her:


Og ler inni meg av Facebook-grupper som det her:


Jeg ler for så vidt også av mennesker som drar på arrangementer hvor det utover kvelden er kos, sosialt og Jesus som gjelder. Det blir bare litt for Knutby for meg.


Men oppsummert jeg sitter altså i sengen min med ansiktsmaske på, mens jeg hører på Geir Zahl (2. gitaristen i Kaizers, vet du) - Fortapt og humrer av rare facebook-grupper. Hvilke idioter er det som sover i telt en uke for å protestere mot FrP i regjering? Man skriver leserinnlegg om det, man sover ikke ute. I listen over idiotiske Facebook-grupper slenger jeg også med grupper som "mista mob trenger nr", "Jeg har mista mobilen i fylla, kan jeg få nummeret ditt?" og sist, men ikke minst "1000000 medlemmer og jeg går naken over Karl Johan". Jeg kan ikke få uttrykt hvor ufattelig provoserende jeg finner det når folk inviterer meg til grupper som de to først nevnte. Om du vil ha nummeret mitt ligger det ute på http://www.1881.no/ og http://www.gulesider.no/. Det er helt fantastisk! Til den siste tenker jeg bare at hvis å lage idiotiske Facebook-grupper er din måte for å oppnå kommunikasjon md andre er du sikkert så stygg at ingen vil se deg naken på Karl Johan, svømmende i Glomma eller uten hår. Så for mitt blodtrykks skyld, slutt å opprett og bli med i slike grupper.


Helt til slutt, selv om Jane har forlatt meg er vi fremdeles fucking fabulous!

1 kommentar:

wuunderbaum sa...

interessant blogg!
oppdater ofte og du får en ny fast leser.
geir zahl<3