mandag 7. juli 2008

Lysegrønn skinnjakke og Disney-prinsessene

I dag så jeg en kunde som hadde på seg en lysegrønn imitert skinnjakke. WHY?! For å hevne dette sparket jeg et par Crocs så fort jeg fikk anledning til det.

Sett bort i fra dette har denne dagen vært nokså normal. Jeg har jobbet, trent også har kusinen min, Henriette, som er fem, kommet på besøk. Hun er herlig. Det er Disney-prinsesser på alle klærne hennes og vi satt og så på prinsessekalenderen min i et kvarter. I tillegg er syklen henens rosa med glitterdusker. Jeg må innrømme det, jeg er misunnelig.

I morgen skal jeg og søsteren ta henne med på shopping. Får håpe hun er like søt da og ikke forvandles til et av de monsterne som er innom butikken i ny og ne.

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Ååh, sånne små jenter i den alderen er så søte! :) Må innrømme jeg savner den tiden ganske mye!