mandag 14. juli 2008

Det er ikke mulig å få tak i Askepot på kvledstid i Askim. Bakgrunnsscenarioet for denne konklusjonen er; Jeg, sliten og lei, akkurat ferdig på jobb, med bollemix i bagen og med en plutselig trang til å se på Askepot. Jeg parkerer sykkelen min utenfor Showtime og valer nokså fornøyd inn og, ingenting. De har Askepot 2, men hvem faen vil se den? Jeg vil musene og musene skal synge og lage kjole! I en lettere sjokkert tilstand prøver jeg lykken på Texaco, men her har de ikek Disney-filmer i det hele tatt. Oh lord.

Nå er livet litt lettere. Jeg prater med Jane, som er i Frankrike, og hun skal prøve å dra inn til Paris igjen for å stjele en fransk Sex & Singelliv-plakat til meg! Og her om dagen (da hun fortsatt var i Paris, men ikke tenkte på å stjele plakat til meg (tiltross for hva hun selv har kalt Sex & Singelliv-hysteri i Paris og hun gråt da hun var på den ene kaféen Carrie var på når hun var i Paris)) ga Jane penger fra meg og henne til en gatesangerinne som sang Milord. Jane er så søt. Bare så teit hun skal dra til USA for å bli kommers.

Nå skal jeg slutte å hamre på tastaturet. Simmene mine lengter etter mine instrukser og totale simsdominans. Han ene har tross alt invitert det Lodne Monsteret Kasper til å flytte inn med ham, så han trenger litt hjelp. Monsteret Kasper vil bli kjendiskokk da, så helt håpløst er det ikke.


Au revior, bitches!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er virkelig et smart trekk. Når Kasper etter hvert får seg jobb tar han med oppvaskmaskiner, blomster og andre kuriositeter hjem til ditt ringe sim-hjem. Hvordan klarte du deg noen gang uten Det Lodne Monstret Kasper spør du kanskje. Mitt svar er: Jeg aner ikke.