onsdag 16. juli 2008

Jeg fikk ferie og sydhavskongetøsen kom hjem!

I dag møtte jeg opp på jobb klokken åtte, kvalm og trøtt, og ble mottat med den herlige beskjeden om at jeg får ferie de fem dagene jeg ville! Hurra! Det betyr med andre ord at livet ble en smule lysere, vi nærmer oss faktisk lysegrått nå. Så ringte Anne Karine, for å spøøre om når vi skulle date til uken, så da ble livet enda lysere. Enda mer utrolig er at Miriam, min lille sydhavskongetøs (opprinnelig negertøs, men det kan jeg jo ikke si lenger i følge norsk lov) endelig kom hjem fra det store utland, så nå blir det boller og brus! For å toppe det hele av hadde vi laks til middag. Livet mitt er blendahvitt!

For under ett minutt siden krasjet en fugl inn i vinduet her på gangen. Hvor random er ikke det? Man skulle tro fugler hadde bra evner til å fly.

Jeg hadde tenkt til å runde av dette innlegget med det første bildet som kommer opp på google når du søker på "glad laks", men det vil ikke laste seg opp, så da ble det link i stedet gitt.
http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2007/03/27/1174994221596_361.jpg
Han Jens er en kjekk kar

Ingen kommentarer: