mandag 28. september 2009

Overvintring

Det er ikke rart at man har et såpass bra velferdssystem som det man har i Norge. Noe må man faen i meg igjen for å bo i et 323 802 kvadratkilometer stort fryselager. Når Lars Monsen tusler rundt i skogen i kulda er det ikke så imponerende at man må filme det. Jeg gjør det hver eneste dag, det heter overvintring. Survival of the fittest (eventuelt den med flest pledd). Kalenderen viser 28. september og allerede er parkasen fremme. Det er litt trist.

Tristere er det at EA fremdeles ikke har kommet med Sims 3-oppdatering som gjør det mulig å gå inn i butikkene. Hva er poenget med å kunne se de gå til butikken, men ikke kunne bli med inn. Jeg dævver. I tillegg harkjolen fra H&M jeg skulle kjøpe på onsdag (lønningsdag) blitt utsolgt fordi dere kjøpte den. Jeg dævver igjen.

Nei, nå går jeg og skolder huden og drukner meg i te.

1 kommentar:

tegnehanne sa...

Jeg elsket absolutt ALT med den kommentaren! Takk!

Er forøvrig helt enig med deg angående The Sims 3 og å ikke kunne gå inn i butikken. Syns egentlig The Sims 3 var litt dårligere enn 2eren, jeg. Jeg har for eksempel enda ikke funnet ut hvordan man kjøper nye klær til dem. Tror ikke det går an faktisk. Det er for dårlig!

Jeg tror vi er soulmates.