lørdag 3. januar 2009

Omvendtpsykologi

Vanligvis går jeg inn i nyåret med tanken: nyttårsforsetter, det er for tapere. I år skal jeg være like mainstream taper som resten, dog med en liten vri. Alle vet at nyttårsforsetter er som regler, til for å brytes, derfor er listen min som følger.

  • Ikke spare at all
  • Kutte ut treningen
  • Røyke mer
  • Drikke mindre
  • Kutte ut skolearbeid
  • Slutte å le av mennesker i pysj
  • Slutte å sparke crocs som passerer min vei
  • Spise mer tyggis
  • Bruke mer penger på meg selv og mindre på andre
  • Slutte å fantasere om mine fremtidige ektemenn Aksel og Harry

2 kommentarer:

Anne Karine sa...

Det er mulig du tror det hjelper å snu ting på hodet, men jeg er fremdeles ikke overbevist. Bare ta en prat med Mr. Prøysen, han følte seg nok ikke spesielt kul etter å ha lagd sangen om bakvendtland. Men for all del, lykke til med dine omvendte nyttårsforsetter. Klarer du alle skal jeg kjøpe en glassnål fra partiet-du-vet.

Kristine sa...

Det er verdt et forsøk i det minste. Jegsatser på å bli like kul som Michael Jackson. Hvor mange gikk ikek baklengs etetr at han gjorde det liXzZm :d =D :P