fredag 2. januar 2009

Long time, no blog

I går våknet jeg opp hos en venninne i en seng med fire andre jenter. 2009 kom med storm, hodepine, skrubbsår og lønning. Hodepinen er borte, skrubbsårene gror og lønningen min har minket betraktelig allerede. Tiltross for at jeg har lovt meg selv å utvikle min økonomiske retningssans. Med å utvikle mener jeg selvfølgelig å skaffe meg en.


Det er mye vondere enn hva det ser ut som. Dette er også bare et
selektivt utvalg av min sårede kropp


Før nyttårsaften har livet mitt vært så ufattelig kjedelig at å blogge om det ville gjøre meg suicidal og ta meg rett tilbake til emoland. Underholdningsverdien i å lese i dag solgte jeg 20 kilo lutefisk og fikk rakfisk på meg eller i dag var det tilbud på ribbe, jeg føler meg frityrstekt. Det er hverken morsomt eller opplysende, det er tragisk.

Går jeg enda lenger tilbake i tid kan jeg skimte at jeg bakte pepperkaker. Jeg var kjempe flink og kontrollert og ble ikke sur da mennesker begynte å kaste mel på meg. Jeg satt rolig og laget mine pepperkakemen, pepperkakepenger og pepperkakesko.
Hvis jus blir for kjedelig skal jeg bli baker

Ingen kommentarer: