mandag 24. november 2008

It's rollin'

Siden sist har jeg mutert til en ny og bedre utgave av meg selv. En ny kroppsdel har kommet til som jeg kaller kalt pledd. Det herlige, varme pledde varmer meg på tidspunkter hvor jeg ligger i fosterstilling foran ovnen, og som en angrende synder forbanner dagen hvor jeg meldte meg ut av statskirken. Jeg forlot gud. Han ble sint, og har gjort ovnen brannavstøtende. Den er sort, stor og kald. Akkurat som meg, bare at jeg er hvit.



Jeg har også fått verdens styggeste gave. Singapore er virkelig noe for seg selv. Jeg mener et land hvor det finnes marked for dette her?

Mobilholder formet som en Croc?! WTF!

Men nå skal jeg gjøre noe hyggelig og senere noe mindre hyggelig. Herr Tredemølle venter før jeg og duste-Newton skal sloss, og jeg skal vinne.

2 kommentarer:

Anne Karine sa...

Hvis et møte med Herr tredemølle går under kategorien hyggelig i din verden, ja da synes jeg synd på deg Kristine.

wuunderbaum sa...

Så utakknemlig. Skulle du føle for å kaste den hendige mobilholderen vet du om ei som hadde satt enormt stor pris på den.
- det er det styggeste jeg har sett, tror jeg!..