mandag 15. juni 2009

Prioritering

Jeg kom takk og lov ikke opp i matte. Jeg ville kanskje ikke dødd hvis jeg kom opp i det, men jeg ville strøket og det er nesten det samme. Så i stedet for to dager hulkende over Sigma R1, dykker jeg ned i datamodelleringens verden. Vi snakker 48 timer med Access, Photoshop, Flash, Frontpage og IT1 Basisbok for informasjonsteknologi. Med andre ord; 48 timer sammen med data'n inne i skyggen. Foruten begrenset tilgang til sol kan jeg ikke klage (jeg håper det begynner å hølgregne fra nå til klokken 10 på onsdag), jeg kunne tross alt sittet her sammen med tyskbøkene mine og bannet.

I tillegg har jeg oppdaget at jeg hverken får dratt på Hove, Øya, Arvika, Slottsjell eller Kaizers i Fredrikstad i ferien. Men denne sommeren må nesten penger og EO prioriteres.

Aller helst skulle jeg ønske jeg kunne overse hele eksamensmaset og heller gjøre dette:




Eller dette:
Men det blir nok dette:

1 kommentar:

Anne Karine sa...

Skal du ikke på Kaizers med meg?
Hvorfor ikke taper? :(